nu va d längesen igen!!!

men har haft fullt upp med allt möjligt va ju dop för min lilla sessa i lördags så fredagen & lördagen spenderade jag i församlingshemmet!!! men var ett mycket trevligt dop iaf tack alla för allt!!!
kommer kort vid ett senare tillfälle


blir inget långt inlägg idag, e trött som f*n nu....
mår inte helt 100 heller hoppas bara jag mår bra tills på lördag för då ska jag ju ha lite fest eftersom jag fyllde år i måndags....tänk att jag redan e 25!!! =) hahaha

nu snart ska jag se greys å nikita sen blir det sängen för min del!!

a just d igår hämtade jag nycklarna till nya lägenheten....första intrycket va NEJ VA HAR JAG GJORT!!!!!!
den va såå jäkla sliten å hemsk men mamma lugnade mig å sa tänk va fint d blir sen när allt e renoverat å som tur e så ska vi ju få ALLT renoverat från golv till tak....alla köksluckor, alla garderobsdörrar, alla golv, alla väggar, alla tak!!!!! d tråkiga e ju att d kommer dröja några månader för målaren har fullt upp tydligen!!
men men d e bara å stå ut så länge för sen får vi ju det precis som vi vill ha det å det ska bli såååå jäkla gött!!!

nu ska jag lägga mig på soffan en stund barnen ligger och förhoppningsvis så sover dom me ;) hursomhelst så e det gubben tur ikväll eftersom jag inte mår riktigt bra!!!

skriver mer en annan dag!! =)

ha d gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0