=´(

har sett fram emot den här helgen sååå länge nu men den börja ju verkligen på värsta tänkbara sätt!!!!!

började ju då i tisdags när jag hämtat jompi på dagis....(skrev fel i tidigare inlägg)
febern gav med sig redan dagen efter har inte haft någon feber eller något sen i ons! (skönt e ju d) men har haft väldig diarré å har fortfarande lite så.... men han e mycket bättre fast inte helt 100 kanske men d enda e ju diarrén å d e ju inte så att han inte får behålla maten men e ändå dålig i magen!

igår kände jag att jag fått ont i örat igen d kommer med jämna mellanrum å nu va d tydligen dax igen var hos läkaren idag å har fått inflammation i hörselgången IGEN!!!! d gör ju såå jä*la ont kan jag säga men nu har jag fått öronsalva så nu ska d väl bli bra igen!!!


efter läkarn åkte jag till apoteket för skulle hämta ut medicin å sen gå å handla inför morrondagen å även till middagen idag! precis när mitt nummer trycks fram ringer min mobil ett nummer jag inte känner igen så jag svarar ifall d e nåt viktigt d va min gudmor på andra sidan linjen å redan när hon sa vem d va så fatta jag att d va nåt som hänt eftersom vi tyvärr inte pratar så ofta så jag fick sagt till hon i kassan å ta nästa kund så länge...

fick världens klump i magen när hon säger "jag ringer för å berätta att farfar gick bort imorse"  jag blev helt tom!!! klart jag blev lessen men ville ju inte bryta ihop mitt inne på apoteket så fick ju låtsas så gott d gick!!

efter apoteket gick jag ut å ringde min mamma å när jag ska säga farfar dog imorse så bryter jag ihop mitt i amhult me helt ensam med 2 barn i vagnen!! usch va inget roligt alls mamma höll ju lugnet å prata me mig en stund så jag fick lugnat ner mig sen ska jag ringa gubben för å säga att han skulle komma å hämta mig då bryter jag ihop igen när jag säger dom hemska orden han sa bara jaa jag kommer så fort jag kan!!! (han e bäst min gubbe)

sen ringde jag min bror för å berätta även om d inte e hans riktigt farfar så vet jag att han bryr sig å jag kan inte prata me min bror utan att bryta ihop räckte jag hörde hans röst så börja jag grina åter igen mitt i amhult =/ men han tog d hyfsat bra lite chockad såklart för va ju ganska oväntat men ändå inte e lite svårt å förklara men men...

men jag hatar verkligen när sånt här händer!!! 1 vecka kvar till skruttans dop oxå...när jompi skulle döpas dog ju min pappa ½ månad innan!!

VARFÖR???!!!!
VARFÖR KAN ALDRIG VI FÅ VARA GLADA??
VARJE GÅNG MAN SER FRAM EMOT NÅGOT SÅ E DET ALLTID NÅGOT HEMSKT SOM HÄNDER!!!!!!

nu sitter jag å tänker på min stackars farmor hur ska hon klara detta....

imon ska vi på julmarknad å sen fest hos ett par kompisar d e detta jag sett fram emot såå länge men hur kul blir denna helgen nu då??????

d värsta e att d va samma sak när min pappa dog då skulle vi på lastbilsutställning och fest hos SAMMA kompisar!!!! =/ lite kusligt faktiskt när man tänker efter!!!

men men that´s life eller vad man säger....

nu måste jag gå å nana så man orkar med julmarknaden imorgon!

R.I.P Farfar 10-11-19
saknar dig redan!!


ha d gött


Kommentarer
Postat av: jen

usch, får gråten i halsen när jag läser kramar om

2010-11-20 @ 00:48:26
URL: http://lifeofjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0