fredagsmys!!

fredagsmys innebär ju idol och cirkus möller!
första gången jag såg cirkus möller tänkte jag va f*n e detta för skit...men man kan ju säga att jag ändrat uppfattning!!! tycker måns möller e störtskön speciellt när han "dansar" hahaha såå jäkla bra e han....
 enda anledningen jag tittar på det är egentligen måns å sean banan!!

sean banan är bara såå jäkla rolig de bästa är
"Hallå där kött å blåbär"
"mina damer på mina herrar"
åså självklart:
"ROOOMMMPPPAAAAAH"

HAHAHAHAAHAHAHAHA

Idag har jag ju som sagt städat å grejat här hemma....va borta å handla lite oxå å när jag kom hem va det dax för middag å fredagar serveras det tacos här Jompi älskar tacos han åt 2 st!!!!!!!! =)

Sedan var det baddags i vanlig ordning, jag å jompi duscha å snuttan badade!! vi kommer alla sova som kungligheter inatt eftersom alla 4 sängar e renbäddade...finns ju inget bättre än gå å lägga sig i renbäddat när man e nyduschad!!! =)

Jompi sover sedan ett tag tillbaka skruttan har somnat i pappas famn som även han har somnat!! =)

jag ska se utröstningen av idol å sen ska jag oxå gå å nana....imon ska vi träffa prästen inför dopet på skruttan å sen kanske d blir lite kalas för faster som fyller år idag!! =))

ha d gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0