IDOL!

sitter å kollar på idol som jag ALLTID gör på fredagar...jag är en riktigt IDOL NÖRD!!! =)
älskar det programmet tycker att nästan alla varit jätte bra detta året sen klart finns det ju favoriter å såna som man tycker e mindre bra men iår finns det ingen som jag verkligen inte klarar av att lyssna på!!

YYEEEEESSS minnah vidare..... =P

tycker varken geir eller andreas ska åka hem men men vi får väl se vad resten av svenskarna tycker!! =)


barnen har somnat för natten och gubben har däckat i soffan...tar på krafterna att jobba när man varit sjukskriven i 4 veckor! =)

idag har varit en slappedag, skulle gå å vila med barnen 1 timme förut å tok däcka å vaknade 4 timmar senare å barnen sov fortfarande....=) va riktigt skönt att sova ut lite har varit alldeles för mycket d sista å inte e det lugnt än!! =)

ska se om jag kommer ihåg hur man lägger in bilder...tänkte slänga in en ny på mina små älsklingar...


se där ja d va inte så svårt...här har ni dom mina älsklingar....
världens finaste såklart =)

blev bara sugen på att skriva lite skit så tack för mig

ha d gött!!!


Kommentarer
Postat av: angelika

Va söta dom är!Å Nellie börjar ju bli stor nu med ju!

2010-11-06 @ 07:53:51
URL: http://pnek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0