moraliskt stöd!

nu e vi nästan färdiga för att åka!!
idag ska jag me svägerskan till läkarn så hon får ordning på sig själv ;)
jag ska vara moraliskt stöd men tänker inte bara sitta å va tyst....dom ska f*nimej få förklara vad dom gör å inte gör å varför!!!
men nu ska hon ju byta vårdcentral så förhoppningsvis e dom lika bra som dom andra i samma "koncern" så då slipper jag kanske bli otrevlig hihihi

barnen ska till farmor under tiden så dom slipper "plågas" som deras kära faster sa hahaha

just nu står jocki å leker med wii och playstation spel å nellie har däckat...hoppas hon somnar om i vagnen sen när jag väcker henne för å ta på overallen!!!

nu ska jag gå ut me pelle å sen e det dax å röra sig!! =)

ha d gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0