onsdag

inatt har jag sovit som en stock....va såå jäkla trött igår efter att ha suttit uppe till halv 2 natten till tis så igår tänkte jag "måste lägga mig i tid ikväll" å det kan mna ju säga att jag gjorde sista gången jag kolla på kl igår kväll va den 22.20 vaknade imorse kl 6 första gången å upptäckte då att joakim låg bredvid mig haha har inte ens märkt att han kommit in till oss!!
sen somnade jag om igen å vaknade kl 8 å blev lite halvt stressade eftersom joakim skulle vara på dagis 8.45!
men vi kom i tid (nästan) =P

va sååå jäkla skönt å få sova så länge som jag gjorde behövs ibland....

nu sitter jag å dricker kaffe å väntar på våra bästa år ska börja...tur man har alla såpor å följa så man har nåt å göra på dagarna hahaha
efter det ska jag nog ta å städa lite i vanlig ordning disken e redan avklarad å tvätten e igång igen!!

i eftermiddag skulle gubben byta däck på bilen så han blir väl sen hem idag så bara jag å mina små älsklingar ikväll!!

onsdag innebär ju oxå att d e massa gött på tv:n ikväll bla bonde söker fru, greys anatomy nikita csi m.m onsdagskvällarna e räddade =) hehehe
man blir lätt besatt av alla dessa program när man e hemma!!

nu började d bästa tv programmet iaf så nu kan jag inte koncentrera mig längre hihihi
får se om jag skriver mer senare!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0