summering av helgen!! =)

jaa då e det måndag igen känns gött trots att jag brukar tycka måndagar e tråkiga!!

efter skitfredagen som avslutades med lugn å ro här hemma med familjen å nönö =) så va lördagen här den började lite halv stressigt då vi skulle möta svärmor svärfar å svägerskan på tjolöholms slott å gå på julmarknad vi hade bestämt att vi skulle vara där kl 11 men vi kom inte iväg hemifrån förrän 10.30 :/ men som tur va va ju dom oxå lite sena =)

men där va iallafall jätte mysigt massa gosaker å smaka på men eftersom vi har sån stor å klumpig vagn så kom jag ju inte fram överallt så matte å sara fick langa gosaker till mig =)

när vi väl kom upp till själva slottet för att träffa tomten å jompi fick syn på honom så blev han vettskrämd skulle absolut INTE sitta hos tomten!!! men tomten tog snällt emot lillsessan så vi fick ett kort med henne hos tomten iaf har inte lagt in bilderna på datan än så jag lägger upp kortet här senare!!

efter tjolöholm lämnade vi av barnen å pelle hos svärmor å svärfar för dom skulle sova över där eftersom vi skulle på partaj! =)
så d va bara för oss å åka hem å duscha å fixa iordning oss å sen vänta tills brorsan å lollo va klara för vi skulle åka med dom bort till linda å jonas!

hade en jätte trevlig lördagskväll å åter igen fick man bekräftat att IDIOTER finns d gott om å dom jä*larna finns överallt =P

å tack igen snälla linda å jonas för 1. en mycket trevlig kväll å 2. min tidiga födelsedagspresent!!!

igår gjorde vi verkligen INGENTING å jag som trodde jag skulle få sova natten till igår men tji fick jag hade tandvärk å öronvärk hela natten så fick inte sovit många minuter å när jag väl gav upp å tänkte nää skiter i å sova d går ju ändå inte jaa då gick d över!!! inte helt men ändå! så igår kväll satt jag å badda tanden med vodka så tillslut kände jag inte den då passade jag på att gå å lägga mig å fick faktiskt sovit hela natten inatt!!
nu känns d ju tyvärr lite igen men inte såå farligt som tur e!!

idag blir det mys med mina 2 små älsklingar helt sjukt vad man saknar dom när man lämnar bort dom visst är det skönt att vara barnledig ibland e ju inte såå ofta d händer men fyy tänk såna som lämnar bort sina barn varje helg fattar inte hur dom klarar det jag hade dött av saknad!!!

ska försöka att ta d lugnt denna veckan å ladda inför helgens bravader då d blir dop för lille sessan!!! tur jag har min mamma å svärmor som hjälper mig med förberedelserna!

å inte blir d något dagis för jompi idag heller eftersom han fortfarande e lite kass i magen så han får vara hemma idag så får vi se hur han e på ons då han ska dit nästa gång!!

en olycka kommer sällan ensam eller vad e det man säger....

ha d gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0