zzzzz.....

nu e det snart dax att gå å nana...kommer ju ändå bli väckt runt 6-7 imon =)

men har ju grejat lite här med bloggen å vilket jä*la jobb....å tänk folk som sitter å gör bloggar till andra.....herregud jag fick ju huvudvärk bara jag försökte ändra textenstorleken på min hahaha

imorgon ska nellie sova hos farmor & farfar...inte av nån speciell anledning utan bara för att farmor ville d!!! =)
inte ofta vi ber om barnvakt men ibland kan d vara rätt skönt att dom frågar utan anledning d blir så mycket roligare då för alla....=)

så imon har vi bara joakim hemma å vet inte vad vi ska göra...funderat på universeum, bushuset m.m men så lärde en KÄR vän mig att man ska hålla sig borta från såna grejer när det e höstlov!! =)
funderar på att plocka undan på vår uteplats nu innan snön kommer... ge joakim en kratta så kan han kratta löv..... å d bästa av allt är att joakim e nöjd bara han får med =)

nää nu ska jag försöka få liv i gubben så han går ut me hunden sen blir det sängen

go natt å sov gott

ha d gött


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt å se att du bloggar! Det är faktiskt kul, jag började med min när jag flyttade hit för 5 år sen och har fortsatt sen dess.



Det finns massor att göra med bloggen om man tycker det är kul. Kolla på designadinblogg.se, där finns mycket tips och idéer :)



Ha en bra dag!

2010-11-06 @ 07:59:17
URL: http://lotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0