fredag...

jaha då var fredagen över oxå....idag har vi varit på bvc med lillan sen va vi å handla på maxi när vi ändå var i närheten

å nu ikväll så kom våra gamla å nya grannar över på lite fredagsmys med tacos =) (glömde ju chipsen) ;)
e ju lite komiskt att vi var grannar sist vi bodde i backa å nu igen när vi flyttat tillbaka!!
jocki spelade pajas i vanlig ordning när d e någon här men men det gick ju bra iaf ;)

vi gjorde inte så mycket satt å tjöta, åt tacos, drack kaffe å tjöta lite till!! =)
alltid lika trevligt å ses synd bara att det inte blir så ofta!

när grannarna gått hem så fick jocki gå å nana å han somnade som ett litet ljus =) värre va d med nellie som inte alls ville sova men tillslut så däckade hon på min axel!

på bvc gick det bra dom tyckte hon va duktig, stark å stadig tjej nu å hon vägde 8180g å va 67 lång hon växer å växer å tur e väl det!! =)

imorgon ska jag på teater :/ tror jag varit på teater en gång i hela mitt liv å det va med skolan i typ mellanstadiet å bara för att man var tvungen men dom säger ju att denna ska vara bra så får väl hoppas på det iaf! om inte annat så ska det bli skönt å bara komma hemifrån några timmar å bara vara carro! inte bry mig om vem som behöver ny blöja när dom åt senast om dom behöver sova middag å inte behöva säga nej inte hoppa i soffan sluta slå hunden inte peta nellie i ögonen så får man inte göra sluta skrika m.m m.m m.m!!! =)

älskar mina små <3 över allt annat i hela världen men ibland e det skönt å komma bort lite om så bara för ett par timmar man får så mycket mer energi när man kommer ifrån en stund (eller iaf jag)
=)

nää nu får det bli sängen hade ju tänkt å gå å nana tidigt men så blev det inte!!
såå go natt allihopa å sov så gott!

ha d gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0